Betaalsysteem

Van lustrum xxv

Tijdens het Lustrum kun je alleen “cashless” betalen met je eigen betaalkaart. Deze betaalkaart kun je ophalen op het Lustrumterrein bij jouw eerste bezoek.

De betaalkaart kan worden gekoppeld aan jouw Login, welke is gekoppeld aan een betaal- en een spaarrekening. Pakkethouders hebben hun tegoed voor nu nog op de spaarrekening staan en ontvangen een e-mail met hierin het verzoek om een wachtwoord aan te maken voor jouw persoonlijke Login.  Om af te kunnen rekenen dien je saldo namelijk van je spaarrekening naar je betaalrekening over te zetten. Wanneer je de login hebt aangemaakt ontvang je een e-mail om dit te bevestigen.

Gelukt? Dan kan je op twee manieren geld van je spaarrekening naar je betaalrekening overmaken:

  1. Online portal
    1. Ga naar www.mijnkniponline.nl
    2. Log in
    3. Kies voor overboeken
    4. Selecteer je spaarrekening, kies voor overboeking binnen eigen rekening(en)
    5. Kies het bedrag
    6. Kies voor overboeken

       

  2. App
    1. Voor het gebruiksgemak is er ook een app waarmee je geld van je spaarrekening naar je betaalrekening kan overmaken. Tevens kan je hiermee ook je tegoed opwaarderen.
      a. Download de KNIP app in de App Store of Google Play Store
      b. Vul je e-mailadres in en druk op ‘Volgende’
      c. Druk op ‘Betaalpas’. Vul je betaalpasnummer en CVC code in of scan de QR code.

Let op: zodra je saldo van je spaar- naar je betaalrekening hebt overgeschreven kan het enkele minuten duren voordat je het nieuwe saldo ziet op de betaalrekening. Dit betekent dat je niet direct kan betalen!

Pas kwijt?
Blokkeer je betaalpas via de online portal. Log in en klik op blokkeren. Haal vervolgens een nieuwe betaalpas bij de pasuitgifte op het Lustrumterrein. Deze zal aan je Login gekoppeld worden zodat je weer over je spaarsaldo beschikt. Dit is ook mogelijk via de app (klik op instellingen – rekening blokkeren).

Vriend van het Lustrum worden?